Aktualności

 

W 2025 r. będą realizowane zadania remontowe w następujących budynkach (poniższe adresy budynków są linkami do komunikatów zawierających nazwy zadań remontowych):
          - ul. Bałtycka 1-19,
          - ul. Kościelna 2-16,

          - ul. Kościelna 13-23,
          - ul. Krasińskiego 56-66,

          - ul. Krasińskiego 84-104,
          - ul. Łużycka 65,65A,
          - Nowe Czarnowo 51,                                                      - Nowe Czarnowo 53,55 
          - Osiedle Południe,
          - ul. Piastów 16-20.       

 

  

 

 

 

Z A W I A D O M I E N I E

O ZWOŁANIU WALNEGO ZGROMADZENIA

 

 

Zarząd SM Dolna Odra w Gryfinie informuje, że w dniu 11.06.2025 r.
(środa) o godz. 1700
w Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. 9 Maja 4
w Gryfinie, w sali stołówki,

odbędzie się Walne Zgromadzenie Członków Spółdzielni Mieszkaniowej Dolna Odra w Gryfinie, z następującym porządkiem obrad:

 

  1. Otwarcie obrad i wybór Prezydium Walnego Zgromadzenia.
  2. Wybór komisji mandatowo-skrutacyjnej.
  3. Sprawozdanie komisji mandatowo-skrutacyjnej dotyczące stanu obecności członków na Walnym Zgromadzeniu oraz odczytanie listy pełnomocnictw.
  4. Przyjęcie porządku obrad.
  5. Przedstawienie przez Radę Nadzorczą wniosków z przeprowadzonej lustracji Spółdzielni za okres od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r., tj. odczytanie listu polustracyjnego.
  6. Przedłożenie sprawozdań za 2024 r.:
  • a) Zarządu z działalności Spółdzielni,
  • b) finansowego Spółdzielni,
  • c) Rady Nadzorczej.
  1. Dyskusja dotycząca tematów z pkt. 5 i 6 porządku Walnego Zgromadzenia.
  2. Podjęcie uchwał w sprawie zatwierdzenia sprawozdań za 2024 r.: – Zarządu
    z działalności Spółdzielni, finansowego i Rady Nadzorczej.
  3. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosków polustracyjnych.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie podziału nadwyżki bilansowej.
  5. Podjęcie uchwał dotyczących absolutorium dla członków Zarządu.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie najwyższej sumy zobowiązań.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia uproszczonych zasad sporządzania sprawozdań finansowych przewidzianych dla jednostek małych.
  8. Wolne wnioski.
  9. Sprawozdanie komisji mandatowo-skrutacyjnej.
  10. Zamknięcie obrad.

 

Na witrynie internetowej www.smdo.pl, w zakładce „Dla członków” lub w sekretariacie, można zapoznać się
z następującymi dokumentami:

-    sprawozdania za 2024 r. - Zarządu z działalności Spółdzielni, finansowe Spółdzielni i Rady Nadzorczej,

-    raport i opinia biegłego rewidenta dot. badania sprawozdania finansowego,

-    protokół lustracji Spółdzielni za lata 2022-2024 oraz list polustracyjny,

-    projekty uchwał Walnego Zgromadzenia.

W terminie do 15 dni przed dniem posiedzenia Walnego Zgromadzenia członkowie
mają prawo zgłaszać projekty uchwał oraz żądania zamieszczenia oznaczonych spraw
w porządku obrad. Projekt uchwały zgłaszanej przez członków Spółdzielni musi być poparty przez co najmniej 10 członków. Członek ma prawo zgłaszania poprawek do projektów uchwał nie później niż na 3 dni przed posiedzeniem Walnego Zgromadzenia.

 

Gryfino, dnia 12.05.2025 r.

 

 

Zarząd Spółdzielni oferuje do wynajęcia garaż murowany zlokalizowany w Nowym Czarnowie 55.

 

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt z działem eksploatacji.

dz.a./06.05.2025 r.

 

  

 

Komunikat

dla wszystkich mieszkańców i kontrahentów

 

Szanowni Państwo, informuję, że z dniem 28.01.2025 r., na  mocy uchwał Rady Nadzorczej nr 26, 28 i 30 z dnia 16.12.2024 r., zmienia się skład Zarządu naszej Spółdzielni na następujący:

Prezes Zarządu – mgr Sylwia Kowalska,

Z-ca Prezesa Zarządu – inż. Katarzyna Mikołajczyk,

Członek Zarządu – mgr inż. Jacek Kacała.

Powyższa zmiana następuje z uwagi na moje planowane przejście na emeryturę.

Przy okazji, przekazując informację jak wyżej, chciałbym gorąco podziękować wszystkim Państwu za wieloletnią współpracę i życzyć wszelkiego błogosławieństwa Bożego.

Prezes Zarządu SM Dolna Odra w Gryfinie Tadeusz Kuźniar

 

Zmiana metody naliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi od 1 stycznia 2025 roku.


Zgodnie z podjętą Uchwałą Nr IX/71/24 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 7 listopada 2024 roku zmianie uległ sposób ustalania opłaty dla nieruchomości zabudowanych budynkami wielolokalowymi. 

W zabudowie wielorodzinnej opłata liczona jest od osoby i kształtuje się następująco:

1) 39 zł za każdą z dwóch pierwszych osób zamieszkujących daną nieruchomość;

2) 35 zł za każdą osobę - w przypadku trzeciej i czwartej osoby zamieszkującej daną nieruchomość;

3) 28 zł za każdą osobę - w przypadku piątej i każdej kolejnej osoby zamieszkującej daną nieruchomość.

 

Przypominamy o konieczności aktualizacji danych w formie złożenia oświadczenia w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej Dolna Odra.

 

Najemcy lokali usługowych zobowiązani są do zawarcia indywidualnych umów na odbiór odpadów komunalnych.  

 

dz.a./27.12.2024 r.

 

 

 

  

         Zarząd Spółdzielni informuje, że zaktualizowany został portal internetowy E-czynsze SMDO, co skutkuje zmianą dotychczasowego sposobu logowania. W celu odzyskania dostępu do portalu niezbędne jest przekazanie do biura Spółdzielni informacji z adresem e-mail, na który zostaną przesłane zaktualizowane dane do logowania. 
     
      Portal internetowy E-czynsze SMDO, który m.in. umożliwia każdemu użytkownikowi lokalu, dobrowolne i bezpłatne, uzyskiwanie bieżących informacji:
  • o wysokości opłat za jego lokal,
  • o kwotach naliczeń dotyczących jego lokalu i wpłat oraz wielkości aktualnego salda na jego koncie (nadpłata, niedopłata),
  • o odczytach jego wodomierzy oraz wyliczonych zużyciach ilości wody.
       Dane niezbędne do zalogowania się na portalu jak wyżej, tj. login i hasło, będą przekazywane na wniosek osoby, której przysługuje prawo do lokalu (druk wniosku - do pobrania w zakładce "Formularze").
W przypadku zapomnienia czy zagubienia swojego hasła, ww. osoba powinna złożyć w biurze Spółdzielni nowy wniosek, w oparciu o który zostanie wygenerowane i przekazane Jej nowe hasło.
Ewentualne pytania w przedmiotowej sprawie prosimy kierować do Działu księgowości telefonicznie pod numerem tel. 91 404 51 37 lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
 
 
      Informacja dot. warunków przeglądów oraz eksploatacji instalacji gazowej
Podczas przeglądów stanu technicznego instalacji gazowej, dokonywanych zgodnie z wymogiem Prawa budowlanego, co najmniej raz do roku, pracownicy Spółdzielni zgłaszają problemy związane z brakiem dostępu do niektórych odcinków instalacji. Uniemożliwia to dokładne sprawdzenie szczelności całej instalacji. Co prawda są to przypadki sporadyczne, gdyż większość mieszkańców jest świadoma, że zasadniczym celem kontroli jest zapewnienie im bezpieczeństwa. Warto zapoznać się z przygotowaną przez nas informacją w tym zakresie klikając w zakładce Pytania - odpowiedzi pytanie "Jakie obowiązują warunki przeglądów oraz eksploatacji instalacji gazowej ?".