Aktualności
W 2019 r. będą realizowane zadania remontowe w następujących budynkach (poniższe adresy budynków są linkami do komunikatów zawierających nazwy zadań remontowych):
- ul. Bałtycka 1-19,
- ul. Kościelna 13-23,
- ul. Krasińskiego 84-104 i 106-110,
- ul. Łużycka 65,65A,
- ul. Niepodległości 11-17,
- Nowe Czarnowo 51,
- Nowe Czarnowo 53, 55,
- Osiedle Południe,
- ul. Piastów 16-20,
- ul. Słowiańska 5.
W dniu 07.12.2019 r. (sobota), biuro Spółdzielni będzie czynne od godz. 7:00 do 15:00, natomiast w dniu 24.12.2019 r. (wtorek), biuro będzie nieczynne.
dz.a./03.12.2019
Zarząd Spółdzielni zatrudni osobę na stanowisko specjalisty ds. eksploatacji zasobów mieszkaniowych (branża ogólnobudowlana) - więcej.
dz.a./28.10.2019
Zarząd Spółdzielni dokonał analizy:
- jednostkowych kosztów centralnego ogrzewania oraz jednostkowego zużycia energii cieplnej dot. C.O. w 2018 r. w poszczególnych budynkach zarządzanych przez Spółdzielnię - patrz: Analiza dot. C.O. za 2018 r.,
- jednostkowych kosztów ciepłej wody oraz jednostkowego zużycia energii cieplnej dot. C.W. w 2018 r. w poszczególnych budynkach zarządzanych przez Spółdzielnię - patrz: Analiza dot. C.W. za 2018 r.
dz.e./08.03.2019
Rada Nadzorcza naszej Spółdzielni, na ostatnim posiedzeniu minionego roku w dniu 12.12.2018 r., m.in. uchwaliła Plan gospodarczo-finansowy Spółdzielni na 2019 r., w szczególności Plan remontów zasobów mieszkaniowych. Szczegółowe informacje w tym temacie będą przedstawione mieszkańcom wkrótce.
dz.a./02.01.2019
Miło nam Państwa powitać na witrynie naszej Spółdzielni, która od dnia 29.10.2018 r. jest publikowana w nowej zmienionej „szacie” jak widać. Zwracamy uwagę, że z informacjami przeznaczonymi tylko dla członków Spółdzielni (sprawozdania roczne, dokumenty dot. prac organów, itp.) można się zapoznać logując się w zakładce „Dla członków”. Wnioski o udostępnienie danych do tego logowania należy składać w sekretariacie Spółdzielni. We wniosku, oprócz imienia, nazwiska i adresu, należy podać swój adres e-mail. Logowanie na portalu „E-czynsze” pozostaje bez zmian.
dz.a./29.10.2018
Od wschodniej strony budynku przy ul. Krasińskiego 56-66 dobiegła końca budowa nowych 36 szt. miejsc parkingowych. Wykonawcą robót była firma Dankom z Lisiego Pola. Roboty zostały zgłoszone do odbioru. O realizację tego przedsięwzięcia już od dłuższego czasu zabiegali mieszkańcy wyżej wymienionego budynku z uwagi na zbyt małą dotychczasową ilość miejsc postojowych. Zlecony został też montaż na istniejącym słupie lampy oświetlającej parking.
dz.e./31.10.2018 r.
W dniu 23.10.2018 r. w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Spółdzielni, na którym została podjęta uchwała w sprawie zwiększenia najwyższej sumy zobowiązań (z 7 mln zł na 8,7 mln zł), która umożliwi wzięcie przez Spółdzielnię kredytu na pokrycie części kosztów najpilniejszych remontów w budynku przy ul. Bałtyckiej 1-19, tj. remontu elewacji płd. wraz z remontem balkonów, wymiany instalacji elektrycznych w częściach wspólnych budynku, remont klatek schodowych, wymiana kiosków wejściowych. Spłata kredytu będzie dokonywana z funduszu remontowego powyższej nieruchomości.
dz.a./26.10.2018 r.
Informujemy, że dostawca ciepła PGE GiEK S.A. Oddział ZE Dolna Odra przekazał, że wymiana węzła cieplnego w budynku w Nowym Czarnowie 55, który obsługuje budynki nr 53 i 55 odbędzie się w dniach 22 - 23.10.2018 r. Prace wykonywane będą w godzinach 7.00 - 22.00. W ww. okresie nastąpi przerwa w dostawie ciepła i ciepłej wody. Na zlecenie PGE prace wykonywać będzie firma Metrolog Sp. z o.o. z Czarnkowa.
dz.a./19.10.2018 r.

dz.a./27.06.2018 r.

1. Marian Biegas, | 6. Aleksandra Nowakowska, | |
2. Adam Czyż, | 7. Olga Ostrówka, | |
3. Henryk Gorzkiewicz, | 8. Adam Sinicki, | |
4. Roman Kurczewski, | 9. Roman Stawiarski. | |
5. Ryszard Ławniczak, |
- zatwierdzenia sprawozdania Zarządu z działalności Spółdzielni w 2017 r.,
- zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółdzielni za 2017 r.,
- zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej za okres od 12.05.2017 r. do 14.05.2018 r.,
- podziału nadwyżki bilansowej,
- udzielenia absolutorium dla wszystkich członków Zarządu,
- największej sumy zobowiązań,
- zmian w Statucie Spółdzielni.


- o wysokości opłat za jego lokal,
- o kwotach naliczeń dotyczących jego lokalu i wpłat oraz wielkości aktualnego salda na jego koncie (nadpłata, niedopłata),
- o odczytach jego wodomierzy oraz wyliczonych zużyciach ilości wody.

